Univerza za tretje življenjsko obdobje Velenje

Univerza za tretje življenjsko obdobje Velenje je bila ustanovljena 1. oktobra 1986.

Mission: Vizija univerze: Podpora vseživljenjskemu učenju Izobraževanje približati potrebam, željam in strukturi starejših ljudi Vzpodbujati ustvarjalnost z novim znanjem, izdelkom, storitvijo ali javno predstavitvijo Vzpodbujati prostovoljno delo

[05/13/19]   V KOLIKOR STE SPREGLEDALI:
JAJČERIJA 14.5.zaradi slabega vremena PRESTAVLJENA na sredo, 22.maj 2019 ob 15. uri.

Na Pomladnem sejmu na Titovem trgu v Velenju so sodelovale tudi članice Univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje, krožka vezilje Spominčiče, mentorice Jožice Grobelnik.
Srečali pa smo tudi veliko poznanih...

Pomladni sejem na Titovem trgu v Velenju-11.5.2019

Velenjcan.si

11.5.2019 Pomladni sejem na Titovem trgu v Velenju.

Na Titovem trgu danes poteka Pomladni sejem! Vabljeni vse do 13. ure 😊⬇️

Vsakomesečni upravni odbor in nato strokovni odbor Univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje smo imeli 7. maja 2019. Spremljajte vabila na dogodke in se nam pridružite.
Upravni odbor se bo sestal še junija, krožki zaključujejo, zato tudi strokovnega odbora do septembra ne bo. Smo pa člani UNI3 Velenje še polno aktivni na javnih vajah, razstavah in prireditvah.
Se vidimo!

Upravni in strokovni odbor UNI3 Velenje-7.05.2019

Zaključno srečanje UNI3 - krožka TIME FOR ANGLISH 2019

[05/03/19]   Danes, 3.maja praznuje rojstni dan predsednica UNI3 Velenje Zdenka Uršnik. Vse najboljše za rojstni dan in iskrene čestitke

5.mednarodni festival znanja in kulture starejših - Domžale

Odlično organizirano srečanje v organizaciji društva Lipa UTŽO Domžale.

Par misli dr. Ane Kranjc:
V 3. Življenskem obdobju pridemo pri sebi na vrsto!

Ustvarjalnost in vedoželnost - ohranjajo svet boljši..

Dvorec Gutenbuchel

Včeraj smo zaključili še eno v nizu velikih zgodb dvorca.
Vsaka naša razstava ima večjo pozornost in smisel, da ohranimo biser Šoštanjske stavbne dediščine.
Hvala vam drage obiskovalke in obiskovalci, da s svojim obiskom vzpodbujate naše delo in trud.
Hvala Občina Šoštanj in donatorjem, da finančno omogočite postavitev razstave.
Hvala Simon Ogrizek in ekipi PUP Velenje D.D., da s svojimi zlatimi rokami ustvarjate čudovite kreacije in kulturo cvetja.
Srčna zahvala pa gre tudi naši celotni ekipi pridnih, prijaznih in vedno nasmejanih lokalnih ustvarjalcev.
Hvala vsem, ki ste kakorkoli pripomogli, da smo pričarali čudovito zgodbo in marsikomu polepšali praznike.
Se vidimo v naslednji zgodbi dvorca.

Avtor fotografije: Aleksander Kavčnik

Z veseljem voščimo vsem članom, prijateljem VESELE VELIKONOČNE PRAZNIKE TER PRIJETNE POMLADNE DNI!😃

V sredo, 17.04.2019. smo člani krožka, Joga skozi srce, pod mentorstvom izjemnega Mateja Cvikla zaključili s študijskim letom 2018/2019. Zadnje srečanje smo opravili na prostem, na velenjskem gradu, kjer nas je spremljal naravni koncert ptičjega petja namesto običajne meditativne glasbe iz Matejevega radija. Nekateri člani smo se nato družili in sončili v Piceriji Picadili. Imejmo se radi, zavestno dihajmo v organe in izkoristimo naravo za gibanje ter snidenje v oktobru!

V soboto, 13.04.2019. so mentor, Aljoša Pavlinc, prof. animator, Alojz Kričej in nekateri člani Godbe veteranov UNI 3 igrali na koncertu PO Premogovnika Velenje v KD Velenje na proslavi ob 100 letnici delovanja tega pihalnega orkestra, ponosa Velenja in Šaleške doline. Iskrene čestitke jubilantom in našim 14 članom, ki sodelujejo in skupaj nastopajo na številnih prireditvah.

Članice likovnega krožka "Perspektiva", pod mentorstvom Danice Arzenšek smo se v petek 12.04.2019. potepale po Zgornji Savinjski Dolini. Obiskale smo Radmirje in se srečale z ustvarjalkami lepih ročnih del, članicami Društva Toplica, katere vodi naša članica Margareta Atelšek. Nato smo obiskali Zavod Stanislava in Muzej v Gornjem Gradu. V Okonini pa smo občudovali izdelke iz lesa, pravo mojstrovino Radovana Weissa. Na koncu mrzlega dne smo se okrepčale in družile v Gostišču Prodnik. Na snidenje naslednje študijsko leto, do takrat pa le nekaj ustvarjajmo za lastno zadovoljstvo!

Članice krožka Slovenske ljudske vezenine " Spominčice", pod mentorstvom univerzalne Jožice Grobelnik so se v terminu od 04. do 07. aprila udeležile XVI mednarodnega festivala ročnih del v Vrnjački Banji - Srbija

Krka je prijazno odprla svoja vrata obiskovalcem, za ogled proizvodnje.
Vse obiskovalce je pozdravil tudi predsednik uprave Jože Colarič.
Pa še ena zanimivost: če bi vse izdelke enega leta zložili v vrsto, bi ta bila tako dolga, da bi z njo 2x obkrožili svet.
Odlična organizacija, strokovnost in vzorna gostoljubnost najuspešnejšega slovenskega farmacevtskega podjetja.

Tokrat z vami delimo del utrinkov iz lokalnega časopisa Naš čas št. 15 z dne 11.04.2019. Naš slogan že poznate: "Mi beremo Naš čas in v njem pišemo ter poslušamo Radio Velenje!"

Mi beremo lokalni časopis Naš čas

Dvorec Gutenbuchel

ODPIRALNI ČAS RAZSTAVE V DVORCU:
- delavniki, med 16. in 20. uro
- sobota, nedelja in praznik, med 11. in 20. uro.

Veseli bomo vašega obiska, vse do 22. aprila.
Prijazno vabljeni.

Zdenka Zorn Turičnik nam je poslala slike in napisala:
Pozdravljeni, Kot vsako leto, nam je tudi letos mentorica  krožka  Time for English prof. Magda organizirala čudovit zaključni izlet. Pot nas je vodila proti Ljubljani, ogled grada Brdo pri Lukovici,  Čebelarski center Slovenije, grad Tuštanj, Jurij Vega in cerkev sv. Martina v centru Moravč ter Limbarska gora, kjer smo imeli kosilo. Ob tej priložnosti nam prof. Magda za vsakega posameznega člana izdela in podeli neverjetno izredno domiselno certifikatsko Potrdilo za preteklo šolsko leto. Hvala lepa ga. Magda. Za nas, ki smo bili prisotni na izletu, nam vsaka fotografija nekaj sporoča, za ostale pa morda počitek  v vaših očeh.  Hvala lepa , bilo je prijetno druženje, čeprav se je sonce skrivalo za oblaki. Lep dan, Zdenka

Pozdravljeni, Kot vsako leto, nam je tudi letos mentorica krožka Time for English prof. Magda organizirala čudovit zaključni izlet. Pot nas je vodila proti Ljubljani, ogled grada Brdo pri Lukovici, Čebelarski center Slovenije, grad Tuštanj, Jurij Vega in cerkev sv. Martina v centru Moravč ter Limbarska gora, kjer smo imeli kosilo. Ob tej priložnosti nam prof. Magda za vsakega posameznega člana izdela in podeli neverjetno izredno domiselno certifikatsko Potrdilo za preteklo šolsko leto. Hvala lepa ga. Magda. Za nas, ki smo bili prisotni na izletu, nam vsaka fotografija nekaj sporoča, za ostale pa morda počitek v vaših očeh. Hvala lepa , bilo je prijetno druženje, čeprav se je sonce skrivalo za oblaki. Lep dan, Zdenka

Muzej Velenje skupaj z zeliščarji, UNI3 Velenje, gobarji vabi na tradicionalno prireditev Pomlad na Grilovi domačiji v Lipju pri Velenju. V okviru prireditve smo obiskovalci lahko spoznali in občutili preteklost. Seznanili smo se s pomladnimi in velikonočnimi opravili in običaji, pomagali pri setvi lanu ter izmenjali semena in sadike. Za otroke so bile velikonočne ustvarjalne delavnice.

Pomlad na Grilovi domačiji-07.04.2019

pzs.si

Na inkluzijski pohod z na usposabljanju pridobljenim znanjem

Čestitke Anka Pugelj je tudi mentorica na univerzi za tretje življenjsko obdobje Velenje.

pzs.si Odbor planinstvo za invalide/OPP je med 29. in 31. marcem izvedel usposabljanje za strokovni kader na Planinskem domu na Uštah-Žerenku. Dodatna znanja in veščine pozitivno vplivajo na strokovnost in dvig samozavesti posameznika, ki bo prevzel odgovornost dela z invalidi/OPP. Po dveh dneh teorije...

Pridružili smo se krajanom Vinske gore pri čistilni akciji in skupaj z Društvom zeliščarjev Velenje čistili na Grilovi domačiji v Lipju pri Vinski gori.
Jutri pa se nam pridružite na prireditvi Pomlad na Grilovi domačiji. Ob 15. uri. Ob vsakem vremenu.

Na čistilni akciji na Grilovi domačiji -6.04.2019

6.aprila praznuje rojstni dan Erika Veršec, tretja predsednica univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje. Univerzo je vodila v letih od 1996 do 2006.
Z univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje ji voščimo vse najboljše!

Zdenka Zorn Turičnik je zapisala: Pozdravljena,

pošiljam  slike in kako smo napredovali,

uporabljamo English preko youtube-a
naša Magda se izredno trudi, da nam ni dolgčas in se trudi z info tehnologijo,
to naj bi bila zadnja ura angleščine v študijskem letu 2018/2019.
naslednji teden imamo izlet v Moravče,
lep dan, Zdenka
PS dodala Marija: Kot vidim, punce si še vedno vzamejo čas za poangleško "kavico".

Zdenka Zorn Turičnik je zapisala: Pozdravljena,

pošiljam slike in kako smo napredovali,

uporabljamo English preko youtube-a
naša Magda se izredno trudi, da nam ni dolgčas in se trudi z info tehnologijo,
to naj bi bila zadnja ura angleščine v študijskem letu 2018/2019.
naslednji teden imamo izlet v Moravče,
lep dan, Zdenka

Marija Lesjak je poslala slike in zapisala: Pozdravljeni!
Spet je za nami čudovit! izlet na Resevno in Rifnik ter domačijo Jerice nad Šentjurjem. Nekaj utrinkov z njega. HVALA vsem za prijetno družbo, dobrote...
Slik iz narave je obilica, ena lepša od druge, saj je pomlad v teh koncih pred našo. Podajte se v ta čarobni svet in uživajte!
Upam, da se jutri ob 17 h vidimo na 70-l. PDV in lp od Marije

Marija Lesjak je poslala slike in zapisala: Pozdravljeni!
Upam, da se jutri ob 17 h vidimo na 70-l. PDV in lp od Marije

Mi, člani univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje beremo lokalni časopis Naš čas- tokrat z vami delimo št.14/04.04.2019. Več boste prebrali, če si boste priskrbeli svoj izvod.

Mi beremo lokalni časopis Naš čas- št.14/04.04.2019

7.sredin večer v študijskem letu 2018/2019 je pripravila dr. Nada Hribar.
V vabilo je zapisala: "PRIJAZNO VABLJENI na SREDIN VEČER, 3. aprila 2019, ob 18.00 uri.
SRČNI ZASTOJ IN PRAKTIČNA UPORABA AED-ja  (avtomatski zunanji defibrilator)
Kdaj in kako se AED uporablja nam bo prikazal gospod Lovro Fajfar, dipl. zdravstvenik – reševalec. Pogovor bo vodila Nada Hribar, dr. med..
Teoretična in praktična predstavitev uporabe AED-ja, bo v sejni sobi Univerze za III.  življenjsko obdobje, Efenkova 61, Velenje."
Slike pa naj povedo kako je bilo. Nada, hvala za slike.

7.sredin večer v študijskem letu 2018/2019 je pripravila dr. Nada Hribar.
SRČNI ZASTOJ IN PRAKTIČNA UPORABA AED-ja (avtomatski zunanji defibrilator)
Teoretična in praktična predstavitev uporabe AED-ja, bo v sejni sobi Univerze za III. življenjsko obdobje, Efenkova 61, Velenje."
Slike pa naj povedo kako je bilo. Nada, hvala za slike.

Tudi prvi torek v aprilu je rezerniran za Univerzo za tretje življenjsko obdobje Velenje. Sestal se je upravni, nato ob pol desetih pa še strokovni odbor. Pregledali smo preteklo delo in skoordinirali dogodke za april in maj. Že jutri, 3.4. vas vabimo že na letos 7.sredine večere. Nada Hribar s sodelavci je pripravila prikaz uporabe defibilatorja. Vabljeni vsi v stavbi.
In spremljajte nas na FB in internetni strani ter v lokalnem časopisu Naš čas in Radiu Velenje kjer vas obveščamo o delovanju univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje.

Upravni in strokovni odbor UNI3 na aprilskem srečanju-2.4.2019

V Vili Bianci je bil tudi Franc Čas, ki s svojim fotoaparatom vedno naredi čudovite fotografije. In tudi na zboru članov UNI3 Velenje ni bilo drugače.
Hvala za fotografije, Franc Čas.

Članice univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje, ki pod mentorstvom Danice Arzenšek ustvarjajo v likovnem krožku perspektiva, so nam v Vili Bianci v Velenju pripravili izvrstno razstavo svojih del. Animatorka Ana Marija Pokorny je predstavila sošolke in se zahvalila mentorici za njen trud.Razstavo si lahko ogledate do 4. aprila 2019 v Vili Bianci v Velenju.

Od 26.marca do 4.aprila si lahko v Vili Bianci ogledate razstavo članic krožka Perspektiva pri univerzi za tretje življenjsko obdobje Velenje.
Mi smo bili na otvoritvi, ki se je zgodila po zboru članov UNI3 Velenje.

Razstava likovnega krožka Perspektiva 2019

V Vili Bianci smo člani Univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje imeli zbor ćlanov kjer smo pregledali lansko poslovanje in predstavili letošnje. Predsednica Zdenka Uršnik je dejala, da je zadovoljna, da krožki potekajo nemoteno, da smo lani imeli 70 prireditev in da smo organizirali 7 sredinih večerov z zanimivimi gosti. Pomeni univerza za tretje življenjsko obdobje

Zbor članov UNI3 Velenje-26.3.2019

youtube.com

Mamica je kakor zarja

Materinski dan je neformalen praznik posvečen materam. Praznovanje materinskega dne izvira iz ZDA, kjer ga praznujejo od leta 1910, v Evropo je navada prišla po prvi svetovni vojni. Materinski dan so v Evropi začeli praznovati po prvi svetovni vojni, vendar ob različnih datumih. Sprva je bil določen 15. maj, potem pa prestavljen na 25. marec. V Sloveniji se po drugi svetovni vojni materinski dan zaradi praznovanja dneva žena, 8. marca, praviloma ni praznoval, danes pa je spet v veljavi in se praznuje na isti dan kot Marijino oznanjenje, torej 25. marec.

Pesem izvaja zbor SONCE, pod vodstvom Irene Vrčkovnik ter harmonikarski orkester Primoža Zvira.

Sredin večer z ga. Valerijo Jakopec.

[03/21/19]   SKUPAJ Z MUZEJEM VELENJE VABIMO
NA GRILOVO DOMAČIJO
28.03.2019. OB 10 URI

Grilova domačija je kulturni spomenik lokalnega pomena. Domačija je danes eden redkih dobro ohranjenih primerov dediščine viničarjev na območju Vinske Gore, kakršne so nekdaj prevladovale na tem območju.
Hiša je bila predvidoma postavljena sredi 19. stoletja kot majhna viničarska hiša (viničarija) na vinorodnem pobočju Lipja in Vinske Gore. Ob koncu 19. stoletja se je vinska trta zaradi pojava trtne uši umaknila, viničarije pa so se zaradi majhnih posesti preoblikovale v domačije manjših kmetov. V tem času je bilo hiši dozidano tudi gospodarsko poslopje.

Hiša je vrhkletna, delno zidana in delno lesena, s krajšo stranico potisnjena v breg. Ima ohranjeno črno kuhinjo, vežo, »hišo«, »štiblc« in vinsko klet. V sklop domačije sodijo hiša, gospodarsko poslopje, vinograd, travnik in sadovnjak.
Danes je Grilova domačija preurejena v ekomuzej, kar pomeni, da je v lokalnem okolju stičišče med muzejsko predstavitvijo in lokalno dejavnostjo. Pri tej se aktivno vključujejo različna društva iz Šaleške doline, vsako na svojem področju.
POHODNIKI, PLANINCI ter LJUBITELJI GIBANJA BODO TJA PRIŠLI PEŠ – ZBOR OB 8. URI PRED GASILSKIM DOMOM V ŠALEKU,
OSTALI PA SE BOMO PRIPELJALI NA
GRILOVO DOMAČIJO V LASTNI REŽIJI

VLJUDNO VABLJENI NA PREDSTAVITEV Z BLAŽEM VERBIČEM IZ MUZEJA VELENJE!

Mestna občina Velenje

Odprtje konzulata Kneževine Monako v Sloveniji ob inavguraciji častnega konzula Franja Bobinca

V Vili Bianci v Velenju smo danes slavnostno odprli konzulat Kneževine Monako v Sloveniji.
Častni konzul Franjo Bobinac je prepričan, da se lahko majhni državi, kot sta Slovenija in Monako, pomembno povežeta in skupaj premagata številne izzive, ki pripomorejo k blagostanju vseh. Ob inavguraciji častnega konzula Franja Bobinca in odprtju konzula Kneževine Monako v Sloveniji sta prisotne nagovorila tudi Njegova Ekscelenca Robert Fillon, veleposlanik Monaka v Sloveniji in državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Aleš Cantarutti.

Mentor Simon Ogrizek, ki si poleg vsega dela vzame čas za upokojenke in pri univerzi za tretje življenjsko obdobje Velenje vodi krožek rastline naredijo dom lepši, nas je povabil, da si ogledamo sejem Flore na Celjskem sejmu. Nekaj članic si je ogledalo prikaz izdelovanja aranžmajev vrhunskih floristov, med katerimi je tudi lanskoletna zmagovalka v Kamniku.
Poleg tega da smo uživale ob nastajanju izdelka, smo se naučile in si ogledale še veliko drugih zanimivih dekoracij. Ja, še malo pa gremo spet v Gutenbuchel. Pa recite, da nam penzionistom ni fajn. Sam da je zdravje...

Članice UNI3 Velenje bili na FLORI 2019 v Celju-16.3.2019

Want your school to be the top-listed School/college in Velenje?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

Vokalna skupina Lastovke - 04.02.2019.
Nastop Vokalne skupine Lastovke na tradicionalni prireditvi "Razpnimo mavrico prijateljstva med generacijami", ki je bila 04.02.2019. v KD Velenje
Dramatični krožek UNI3 Velenje-Penzije ni-HP,12.012019

Velenje
3320

General information

Andragoško društvo Univerza za III. življenjsko obdobje Velenje je bila kot druga univerza za tretje življenjsko obdobje v Sloveniji ustanovljena 1. oktobra 1986, dve leti za ljubljansko. V študijskem letu 2017/2018 je bilo razpisanih 57 izobraževalnih programov, razdeljenih v devetih skupinah: tuji jeziki, računalništvo, likovno ustvarjanje, geografija in zgodovina, glasbeno ustvarjanje, hortikultura, ročna dela, skrb za lastno zdravje in splošne dejavnosti. Izobraževanje traja od 1. oktobra do 30. maja in deluje po sistemu učenja v študijskih skupinah – krožkih. Skupino vodi mentor po z učenci in animatorji dogovorjenem in predhodno sprejetem programu dela. Letno se izvede od 30 do 100 ur učnega programa v posameznem krožku. Evalvacija znanja je običajno izkazana s strokovno študijsko ekskurzijo, bralno značko in z interno ali javno prireditvijo ob zaključku šolskega leta. Univerza že vsa leta sodeluje na prireditvah širšega kulturnega okolja regije in je v preteklem šolskem letu samostojno ali kot soorganizator izvedla okrog 50 javnih prireditev. Delovanje društva deluje na prostovoljnem sodelovanju in delu članov ter na nepridobitni dejavnosti. Ob 30 letnici je bila izdana knjiga, ki povzema delo in trud, ki so ga v 30 letih številni prostovoljci, mentorji, animatorji, študentje, predsednice in nazadnje lokalna skupnost vložili v izobraževanje starejših in s tem v kakovost bivanja v tretjem življenjskem obdobju. V obdobju od 1986 so univerzo za tretje življenjsko obdobje Velenje vodile predsednice Nena Žohar Mijoč, Slavka Mijoč, Valči Žohar, Erika Veršec, Marija Vrtačnik in od 22.2.2018 naprej Zdenka Uršnik. Tudi v naslednjih letih želimo nadaljevati pot, ki so jo začrtali naši predhodniki z namenom uresničiti poglavitni cilj: SPODBUJATI, RAZVIJATI, RAZISKOVATI in predvsem OMOGOČATI IZOBRAŽEVANJE STAREJŠIH ZA NJIHOV OSEBNI RAZVOJ, ZA BOLJŠANJE NJIHOVIH SOCIALNIH VLOG IN PROSTOVOLJNO SODELOVANJE V DRUŽBENEM RAZVOJU.

Opening Hours

Monday 08:00 - 14:00
Tuesday 08:00 - 14:00
Wednesday 08:00 - 14:00
Thursday 08:00 - 14:00
Friday 08:00 - 14:00
Other Education in Velenje (show all)
Univerza za III. življenjsko obdobje Velenje Univerza za III. življenjsko obdobje Velenje
Velenje, 3320

Univerza za III. življenjsko obdobje Velenje se posveča izobraževanju odraslih, raziskovanju, razvoju in večji ozaveščenosti starejših, da se ponovno vključijo aktivno v bivalno okolje.

Mikrobiologija Avberšek Mikrobiologija Avberšek
Lipa 10
Velenje, 3320

Mikrobiologija Avberšek d.o.o. Lipa 10, 3320 Velenje [email protected] dr. Miha Avberšek, univ. dipl. mikr.

Atlet Atlet

Vsestranski športni pristop za vse starosti.

SowSkills Slovenija SowSkills Slovenija
Velenje, 3320

Starejši in spletno socialno medmrežje

Učilnica PLUS Učilnica PLUS
Trg Mladosti 6
Velenje, 3320

Inštrukcije za angleščino in nemščino, jezikovne delavnice in tečaji, ustvarjalne delavnice in druženja

Brainobrain Velenje Brainobrain Velenje
Trg Mladosti 6
Velenje

V mednarodnem programu Brainobrain otroci razvijajo koncentracijo, krepijo spomin in pridobivajo pomembne življenjske veščine. Naš glavni pripomoček je abakus, skriti adut pa vizualizacija.Še VAK, NLP in kreativnost, pa dobimo mlade genijalce!

Umetniški atelje Nataša Tajnik Stupar Umetniški atelje Nataša Tajnik Stupar
Efenkova 61
Velenje, 3320

Razvojne likovne delavnice za mladino in odrasle. Prodajna galerija umetniških slik.